2013年8月9日星期五

A True Carrie Moment


A True Carrie Moment

Zoals elk meisje op de planeet Ik houd Carrie, het personage beroemde gemaakt door Sarah Jessica Parker, voor het cult tv-programma dat was Sex in the City!


Toen ik voor het eerst verhuisd weg van huis naar toneelschool, ik woonde naast de meest prachtige vintage winkel die de kleding woog, dus daar begon mijn liefde voor zeer licht, zeer goedkoop, vintage kleding en ook de start van mijn steeds groeiende vintage collectie! snowboot 

Begrijp me niet verkeerd, ik hou ook schoenen, tassen en alle andere dingen die een lange met het creëren van een outfit gaat, maar ik moet toegeven dat, in tegenstelling tot Carrie,snowboot   ik heb geen duizenden te besteden aan mijn schoenen! Ik wou dat ik het kon, maar helaas heb ik niet de middelen te verdienen, heb ik niet de debetstand extensie en ik heb geen een begrip bankdirecteur hebben.guess laarzen  Ik besteed aan mijn jurken, maar mijn schoenen zijn vaak een tweede gedachte .... niet meer!
shoes1
Ik kocht een mooi paar van Vivienne Westwood schoenen en in ware Carrie Bradshaw stijl, ze zijn om te worden gedragen met mijn £ 20,00 hete roze vintage jurk!

Ze zijn gelei schoenen met een mid lengte hak, ze zijn super comfortabel, ik droeg ze naar het diner gisteravond en had veel reacties! Wanneer je loopt ze zijn erg rustig en guess laarzen je soort gevoel dat je loopt in hoge hak trainers?

Ik denk dat ze zijn een must voor elke girlies kast vooral de Carrie minnaars daar!shoes1

没有评论:

发表评论