2013年8月9日星期五

Getting Better bij elke opname

  

The Devil Wears Prada ster Emily Blunt lijkt te zijn op haar weg om een ​​methode acteur als ze ziet er altijd voor nieuwe dialecten en gebruikt ze in haar films..snowboots "Ik heb altijd van het nabootsen van mensen en het

 oppakken van stemmen. Ik probeer mij voor elk deel ik speel veranderen. Ik vind het nuttig en transporteren op een bepaalde manier.snowboots

Ik ben omringd door de Amerikanen de hele tijd, dus als je je oren open te houden, kunt u ophalen stem de hele tijd. Het is meer een houding, in plaats van een accent, 'zei Blunt..snowboots


De 26-jarige actrice sprak ook over hoeveel van een "echte vondst" spelen koningin Victoria in The Young Victoria werd, Female First online gemeld. "Ze was een echt rijke karakter. Ze was complex en onder dwang en dat is altijd interessant om te spelen, een personage die behoefte heeft om keuzes te maken en het is vechten tegen iets.


"Ze is verliefd voor de laarzen eerste keer, en ik vond dat over het script, dat het echt meer over een intiem portret van een jong meisje in plaats van een monarch. Het gaat echt over een disfunctioneel gezin, "Blunt zei over haar karakter.laarzen


Gerelateerde berichten:

Blunt's Red Carpet Worries

Devil Wears Prada actrice Emily Blunt heeft toegegeven ...

Tags: Emily Bluntlaarzen

没有评论:

发表评论